Voorproefje - Reisverslag uit Machame, Tanzania van Julia Oude Vrielink - WaarBenJij.nu Voorproefje - Reisverslag uit Machame, Tanzania van Julia Oude Vrielink - WaarBenJij.nu

Voorproefje

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

05 Februari 2006 | Tanzania, Machame

Hujambo allemaal!

Hoewel ik pas op 28 februari samen met Ellen richting Tanzania vertrek zijn de voorbereidingen al in volle gang en... deze site hoort daar natuurlijk bij! Als je het leuk vindt kun je op deze manier op de hoogte blijven van onze avonturen!

Tutaonana, Julia

  • 05 Februari 2006 - 20:15

    Heeeeyyyy:

    OHOHOH ik ben jaloers!! natuurlijk wil ik op de hoogte blijven waar mijn grote nicht uithangt!!

    have fun daar!!!
    dikke kus Lisa

  • 06 Februari 2006 - 07:47

    Gerda Wortmann:

    Wat een ontzettend leuk idee. Natuurlijk willen we op de hoogte blijven. Verheug me nu al op de verhalen.

  • 06 Februari 2006 - 07:54

    Digna:

    He Julia,

    JE MAG NOG NIET WEG GAAN!
    Ik zal je missen in huis....
    Maar ja, als je veel berichtjes plaatst, dan verzacht dat de pijn en eenzaamheid ;)

    x

  • 06 Februari 2006 - 09:20

    Die Langeonder De Dom:

    Ga ik maar eens die utrechse kilimanjaro beklimmen in je afwezigheid!!! L
    Kijken wie er eerder boven is

  • 06 Februari 2006 - 09:23

    Daddy:

    Ook de verste reis begint met de eerste stap...
    Cool meissie!
    Dikke kus van je eigenste Daddy

  • 06 Februari 2006 - 09:40

    Lina:

    Ha die Juultje,
    Leuke site hoor, veel plezier met de voorbereidingen.
    Kus Lina

  • 06 Februari 2006 - 14:15

    Liesbeth:

    Zeker ben ik benieuwd naar je bevallingsverhalen!!!

    Liefs Lies

  • 06 Februari 2006 - 14:17

    Max:

    Hey Julia,
    nog een chauffeur nodig om een beetje rond te touren daar???
    hahaha te gek idee deze site en veel plezier!!

    dikke kus Max

  • 06 Februari 2006 - 17:34

    Lieke:

    Goh, leuk dit zo! Ik ga't wel blijven volgen hoor! Veel plezier alvast met de voorpret en ik neem aan tot bij de chinees!

  • 06 Februari 2006 - 19:17

    Lenneke:

    heej julia!
    te gek dat je naar tanzania gaat! mag ik mee in je koffer?? haha geintje:P
    maar ik zal zeker vaak gaan kijken hier...
    groetjes je nicht(je) lenneke

  • 07 Februari 2006 - 14:56

    Oma:

    lieve julia
    ik wens je heeeeeeeeel veel succes en heeeeeeeel veel liefs en kusjes van oma.

  • 07 Februari 2006 - 16:11

    Elsie:

    Ben nu al jaloers en je bent nog niet eens weg... :-)Hoop je nog te zien voor je weggaat om je veel plezier en succes te wensen!

  • 07 Februari 2006 - 16:21

    René:

    Hé Julia de Pulia! Strak plan zo'n website. Natuurlijk ga ik je avonturen volgen.

  • 07 Februari 2006 - 18:54

    Renee(tje):

    Hej nicht !
    leuk dat je naar tanzania gaat! ik zou ook wel mee willen..
    ik ben benieuwd naar de foto's
    ik zie je binnenkort nog bij de chinees!
    Liefss Renee

  • 08 Februari 2006 - 19:38

    Thirza !!:

    Heeeyy lief nichtje !
    wat gaaf dat je naar Tanzania gaat! jij maakt wel cariere he :P
    super.. !
    enne.. als ze daar nog mensen nodig hebben ; pleeg maar een belletje :P
    veel plezier en groetjes Thirza

  • 09 Februari 2006 - 16:15

    Jan Willem:

    Sjees Juul, ziet er allemaal weer heerlijk uit. een goede vriend van mij vliegt zo rond eind april richting tanzania, misschien leuk om mee in contact te komen. Zie de verhalen graag verschijnen, alhoewel ik me goed bewust ben van het feit dat internet er daar waarschijnlijk iets minder betrouwbaar is dan hier in Nederland. Veel plezier in ieder geval!

    x JW

  • 09 Februari 2006 - 17:44

    Dorien:

    als ze nog flying doctors en zuuuuuuuuuster(!!!)s nodig hebben, sein je dan even vanaf daaro, bovenop de killemandjarooooo?
    heel veel plezier enne, pas een beetje op met die kerels daar he?;-)
    xxx Dorien

  • 09 Februari 2006 - 21:24

    Emma:

    Oke Julia, als er eten is, zoveel mogelijk eten, niet na zessen alleen over straat, niet autorijden, liefst helemaal niet na zessen in een auto zitten.(Dus inderdaad vooral niet doen wat ik allemaal gedaan heb). Luister lekker niet....doe vooral alles wat je zelf wilt en ik denk dat je het dan nooit meer vergeet. Ik vind het heel erg leuk dat ik er van mag meegenieten, Emma

  • 12 Februari 2006 - 11:27

    Esther:

    Heee Jules,
    bekende foto ;-)Awakiooo!.Maak er weer een superreis van, zoals ons Soeriname avontuur! ik hoop dat dat je heel veel foto's maakt, zodat we hier ook mee kunnen genieten.Ik zal alles op de voet volgen, geniet en take care!!en kijk uit met self made blikopeners..
    liefs es

  • 14 Februari 2006 - 13:59

    Mark:

    JA!

  • 19 Februari 2006 - 14:41

    Pim:

    Hee Puul,

    Mooie website! Thanx voor je ringtone...

    kussies

  • 28 Februari 2006 - 17:09

    Daddy:

    Hoi Julia en Ellen
    Welkom in Kenia, welkom in Tanzania... Nou, hoe lijkt dat? Voelt het al als avontuur? Neem de tijd om te acclimatiseren!
    Heel veel dikke Hollandse klapzoenen, van Mama en mij. (Je neemt voor mij toch wel een aapje mee..!)

  • 01 Maart 2006 - 13:47

    Kasper:

    Hee julia,
    veel plezier in het warme zuiden... ik kan zelf bij niet wachten op een vakantie maar ik zal het voorlopig moeten doen met verhalen van jou!

    Kus

  • 01 Maart 2006 - 16:01

    Tilly:

    Ook vanuit Lochem willen we jullie belevenissen in donker Afrika niet missen.
    Heel veel plezier,geniet van deze enorme ervaring!
    Liefs Tilly

  • 03 Maart 2006 - 19:41

    Digna:

    Lieve lieve Julia!
    Goed aangekomen? Ik mis je nu al! Hopelijk ben je lekker aan het genieten van de warmte (hier ligt SNEEUW) en leer je veel tropenziektes kennen, hetzij van afstand!

    Digna

  • 04 Maart 2006 - 13:58

    Christine:

    He Juultje,
    Veilig aangekomen aan de voet van de Kilimanjaro? Hier alles nog steeds top! Morgen ga ik een bezoekje brengen aan een van de beroemste bouwwerken ter wereld, de Taj Mahal. Ik ben benieuwd naar je eerste verhalen!
    Liefs Christine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Machame

Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 380
Totaal aantal bezoekers 19384

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: